wtorek, 27 marca 2012

meblopol.net

Sklep meblowy, który mimo bardzo wyśrubowanych zasad, sam się do nich nie stosuje.

Zamówienie stolika rozpoczęło się od złozenia zamówienia, wpłaty i wtedy, według zasad rozpoczyna się bieg czasu, jaki firma dała sobie na wypełnienie zamówienia. A jest tego czasu sporo - firma według regulaminu ma 31 dni ROBOCZYCH, w czasie których zobowiązała się dostarczyć stolik. Co więcej - gdy przed upływem tego terminu napisałem pytanie o stan zamówienia otrzymałem mail, zeby nie pisać do nich, ponieważ termin jeszcze nie minął. Gdy termin minął, a stolika nie było napisałem kolejny mail, tym razem nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Po wielokrotnych próbach skontaktowania się udało się uzyskać kontakt telefoniczny z panem, który wyjaśnił, że jest opóźnienie i stolik będzie w przyszłym tygodniu. I tak przez trzy tygodnie. Cały czas z Panem trzeba było się kontaktować telefonicznie (na maile nie odpowiadał), i to wielokrotnie - telefon był odbierany raz na 5 prób dodzwonienia się. Próbowałem negocjować z firmą rabat za to, że zamówienia nie było przez ponad dwa miesiące, ale bez odpowiedzi.
Stolik dotarł po złożeniu sprawy na Policji, ale niestety w znacznym stopniu odbiegający od opisu na stronie, od zupełnie innego nadawcy (nie mówiąc o tym, że zniszczony - prawdopodobnie w transporcie, ale o tym w kolejnym wpisie).

Drodzy klienci - zastanówcie się pięć razy, czy chcecie narazić się na takie nieprzyjemności, koszty, długi okres oczekiwania i bubel, którego jakość pozostawia wiele do życzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz